San Pedro, Los Angeles!

>> söndag 28 februari 2010

Ligger nu på hotellrummet efter en lång flygresa. Gick hur bra som helst, ni som känner mig väl vet ju att jag ena stunden kan fara runt i 110 och när det väl kommer till att koppla av är det som att trycka på en knapp ;) Ända gången jag var vaken var när det serverades lunch och snacks :) Fick ett rum med två queensize bäddar, (vad jag nu ska med båda till) men det är väl så det är här i staterna, extra allt liksom :P

Beslutsångest, vilken ska jag välja?!

Sista kvällen på YMCA blev väldigt lugn, skulle följt med några tjejer ut men efter ett moget övervägande bestämde jag mig för att stanna hemma. Kollade över all packning (hade iofs inte ens hunnit packa upp haha) och pratade i telefon ist, tack mamma, systeryster och Homie för det (receptionskillarna undrade varför "the swedish girl" on the 4th floor var så popular just igår :)) Hann iaf träffa dom flesta innan jag gick och la mig, vi hade curfew efter kl 23 haha, det ni :P

Trötta tjejer som kramade om varandra i morse!

    Steven hade body pump uppvisning igårkväll :)

Har kikat lite på turerna som jag kommer att göra de här månaderna och måste erkänna att det är bättre vad jag vågat hoppas på, ser ut som att jag kommer få uppleva lite av den svenska sommaren också :)


Ska försöka komma i säng tidigt, blir förmodligen en lång dag imorgon. Ska "mönstra" på efter kl nio, sen är det meningen att jag ska börja jobba så fort jag fått en rundvandring, SPA-tour direkt, hej o hå! På med buisness suiten och get "Steinerised", let the game begin!!!

Tack snälla ni för era gulliga kommentarer, jag lovar att ta väl vara på den här chansen jag har fått! Vi hörs snart igen, så fort jag kommit på plats och i ordning med allt :)

Kramar till Er!
Trött, smått nervös och förväntasfull inför morgondagen!

3 kommentarer:

Anonym,  28 februari 2010 kl. 09:46  

Hej hjärtat!!! kan man ringa dig? läste att du pratat med mamma och maria, skulle så gärna vilja ringa!!!! PUSS

Anna,  28 februari 2010 kl. 10:07  

Hihi två sängar, ja vad säger man, nog typiskt USA... Vilken blev det? Nu ska jag bara ta en diskussion med Nisse om vilken tur vi ska hoppa på ;) skulle vara så sjukt kul... Ha de bra gumman o njut nu. Puss puss puss

Anonym,  1 mars 2010 kl. 21:25  

Hej vännen! Guuuud vilken resa du har framför dig. jag bara ryser när jag tänker på vad du kommer uppleva de här månaderna. Saknar dig massor här hemma och hoppas vi kan prata på telefon snart. Du får meddela ditt nr sen så jag kan ringa dig. Miss you baby och stooort lycka till nu:) du kommer fixa det här galant! pussar och kramar maria

Skicka en kommentar

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP