Välkommen till min blogg!

>> lördag 6 februari 2010

Dygt en vecka kvar tills jag ska ge mig ut i världen och jobba på en lyxkryssare. En dröm som jag har haft i många år men har liksom inte fått "tummen ur". Redan under gymnasietiden tänkte jag tanken för första gången, om jag så skulle jobba som stewardess så ville jag ut och se mig om i världen. Nu har jag jobbat som hudterapeut/massör i snart fem år och känner att ska jag någonsin låta min dröm gå i uppfyllese ska det ske nu! Den här bloggen kommer att fungera som en dagbok, där ni förhoppningsvis får ta del av mina upplevelser. Det är bättre att ångra något man gjort än att ångra att man aldrig gjorde det!  

2 kommentarer:

Pia Kinell,  1 mars 2010 kl. 14:12  

Hej lilla gumman: Det verkar som om det här äventyret blir helt underbart. det ska bli jätte roligt att få följa din resa. Lita skillnad på det jag håller på med. Var rädd om dej.... Här hemma är det just nu snöstorm igen , det går inte ens att ta sej ut. Kramar från Pia.

Kerstin,  1 mars 2010 kl. 15:25  

Tjena Snygging!.... vilken tjej du är... helt otroligt...du fixar allt med glans. Ha det alldeles, alldeles underbart.. och var rädd om dig, gumman! Så himla spännande att följa ditt stora drömäventyr - vilka platser du får se! Kram kram Kerstin

Skicka en kommentar

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP