Ionthermine...

>> tisdag 16 februari 2010

Sager det er ngt haha, inte mig heller! Far bli ett kort, snabbt inlagg, har verkligen inte tid att gora det har men maste skriva av mig lite och uppdatera er som ar nyfikna :) Tyvarr kan jag inte lagga upp nagra bilder an da dom ligger pa min dator, ska forsoka att koppla upp mig pa den imorgon sa jag kan skriva med a, a o o oxa :P (om jag hinner)
Idag har varit en handelserik dag. Borjade med ett prov pa miljo - och sakerhetsfragor, sen var det dags att traffa The Director(det ar han som bestammer vilken bat vi hamnar pa i slutandan). Vi skulle sta framfor alla i klassen (och honom) och presentera en kollega. Det ar ganska hoga krav pa oss bade utseendemassigt och vad galler uppforande, hur social och utatriktad du ar. Dom granskar oss varje minut hela dagarna, kollar sa att uniformen ar struken, att man har make up, inga smycken etc etc...
Public speaking gick bra iaf, borjar redan att kanna mig saker pa engelskan :) Kommentaren jag fick var att min make up var "fantastic" (tack for det!) och ingenting att invanda pa kladsel eller har (ser ut som en akta "Steiner" girl liksom). Robert (the director) tyckte inte att jag var som en "typisk" svensk tjej haha, och det basta (eller kanske det varsta) av allt var att jag blev vald till att gora den sk Ionthermine kursen. Det innebar sjukt mkt plugga men ocksa en otrolig utmaning, det ar tydligen dom terapeuterna som ar dom som kan tjana riktigt bra med pengar (cash is queen!) Kommer arbeta mkt med fitness - och personal trainer, da det ar en typ av detoxbehandlingar vi kommer att utfora, verkar iaf riktigt haftigt (kanske nagot att ta med hem till Sverige) Helt annorlunda mot vad jag gor hemma pa salongen, men det ar det som kanns sa himla kul!
Blev visst inte sa kort anda men da vet ni vad som hander!
Nae, nu satter jag internetforbud pa mig sjalv, tillbaka till bockerna, borjar med ytterligare ett test imorgon bitti. Tack snalla for alla lycka till halsningar och for era kommentarer, kanns som att ni ar sa mkt narmare an vad ni ar!

Pussar & Kramar

9 kommentarer:

Anonym,  16 februari 2010 kl. 23:49  

You rock! Knappast förvånande att fröken tar folket med storm. I told you (och du vet, jag har aaaldrig fel ;) )

Kram

Ken :p

emma 17 februari 2010 kl. 09:06  

Vad kul att höra att det går bra Emmelie! :) Puss Puss emma

Anonym,  17 februari 2010 kl. 11:45  

Shit va spännande! Jag blir oxå sugen på att göra något så annorlunda...vilken utmaning! Jag håller tummarna för att de ser hur perfekt du är för en lyxkryssare i Karibien eller nåt med massa inoljade, solbrända män som springer omkring! tsss tsss....

Kram Bella

Camilla,  17 februari 2010 kl. 14:21  

Lycka till som f*n!!!!!! KRAM

Anonym,  17 februari 2010 kl. 14:37  

Hej Emmelie! fick din "blogadr" från kompisen på Skin&Beauty (tack) Jättekul och läsa hur det går för dig i London. Förstår att the director inte tycker du inte är någon typiskt svensk = dum o blond :)
Sköt om dig, hälsningar Ulrika P

Homie...,  17 februari 2010 kl. 14:59  

Hej puman....härligt att det gått bra, so far....det som inte dödar det härdar oss,hahha.Så klart du inte är "typisk svenne",hade du varit det hade du aldrig vågat åka.Puss vännen. Saknar dig.(menjag håller flaggan på topp!!!)

madde,  17 februari 2010 kl. 17:07  

Meeen nu misade jag att ringa dig innan du åkte. Trodde att du skulle åka denna vecka. Men men det får väl gå ändå. Vad kul det verkar, detta blir nog riktigt bra. Saknar dig redan. PUSS Madde

Anonym,  17 februari 2010 kl. 22:03  

guuud vad roligt det verkar!!!! vi tänker på dig här hemma på salongen och läser varje dag!!

visste väl att det skulle gå galant för dig...keep up the good work!

kram Lina

Anonym,  19 februari 2010 kl. 10:55  

Gud va mkt plugg!!! men det som inte dödar only make you stronger... Hoppas verkligen du får åka någonstans där det är varmt och skönt.kul att du kanske drar tidigt för då kommer du ju hem tidigare ;) hahah. nää, allvarligt, saknar dig och ha det super roligt och ta hand om dig vännen min. puss puss kate

Skicka en kommentar

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP