Time to say goodbye...

>> fredag 12 februari 2010

Vill inte göra det till en stor grej, men träffa sina vänner och sin familj "en sista gång" för ett år framöver är oundvikligt. Har haft så mycket att styra med ända sedan jag fick reda på att jobbet var mitt, en massa papper som ska fyllas i, myndigheter som ska kontaktas, olika abbonemang som ska sägas upp osv, osv så det här med att jag ska "lämna alla" och ge mig iväg ensam har jag nog inte riktigt fattat... än. Det har bara varit riktigt trevligt att äta frukost tillsammans med ngn varje morgon och lunch och middag haha, för många middagar har det blivit senaste veckan :)

I morse blev det frukost hemma hos Kate med hennes små flickor, kommer sakna att bara kunna springa upp på lunchen eller efter jobbet på en kopp kaffe!

Söta Leona :)
Bästa Kate!

Åt lunch med Lisa på Golden Bangkok, blev imponerad när hon pratade thailändska med personalen haha ;) Efter det, ner till bageriet för att köpa tårta till jobbarkompisarna. Kändes konstigt att komma in på salongen och inte ha sitt rum kvar, inte sitt skåp och inte sin fruktkorg... Men jag har ju lämnat över till min homie som kommer att klara det galant! Erkänner att det blev lite sentimentalt att krama om alla, men vi klarat :)

Hann med två timmars plugg idag också (inte illa för att vara jag) innan jag skulle hämta gullunge nr 1 på dagis. Utklädd till spindelmannen och med ett energiöverskott som slår mitt med hästlängder tog vi oss hem i snövallarna! Mys, fika och lek innan det var dags att röra på sig igen. Även om jag och syrran kommit överens om att bara säga: Vi hörs! istället för: Hej då! så brast det för oss båda två... hennes fel ;) Fick en gullig nalle som ska bo med mig, tack snälla!


Fick muta till mig en puss ;)
Systeryster!
Min reskompis!

Dags att bege sig igen, ytterligare en middag på schemat, with the girls this time!!!

3 kommentarer:

Anonym,  12 februari 2010 kl. 20:28  

Hahaha, det var säkert mitt fel;)) Du är grym syster, blir riktigt imponerad över hur du har styrt och donat för att kunna leva din dröm:)) Det kommer att bli så j¤vla bra och vi finns alltid här för dig(gråt inte nu);) Bra bild på oss:) Hoppas kvällen blir trevlig!! Hörs snart igen:) Puuuuussss

Quila o Ronja 12 februari 2010 kl. 22:37  

Näe ni, flickor....Nu får ni sluta. Det här blir sååå jobbigt...
Du har varit så duktig Tubbe, vi hoppas och tror att det här kommer bli ditt livs bästa äventyr.
Puss på dig
Ses i morgon
Mamma

Anonym,  12 februari 2010 kl. 22:49  

Ha en trevlig livs resa Emmelie! Ska tänka på dig och följa dig härinne =)

Kramar Bella from Götet ;)

Skicka en kommentar

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP