Första veckan i bilder!

>> fredag 19 februari 2010

Har ingenting nytt att rapportera så jag lägger upp några bilder från veckan som gått! Har än så länge klarat alla exams och public speaking så... so far so good!


"Swedish Steiner Girl" (en mkt trött sådan kl sex på morgonen)

"Dagens outfit" :P (min lilla hörna i bakgrunden)
Cafeterian i skolan, Tanya från Portugal och Aurora från Frankrike
Hardworking students!
Mina rumskompisar, Sheila från Brasilien och Lucy från Nya Zeeland
Fitnessgirls, Hayley och Lucy

Hörde att det var oväder i Sverige igen, lova att ni kör försiktigt på vägarna!!! Idag sken solen över Watford, är det något som jag inte saknar så är det snö hahaha... Kramar till Er alla ;)

4 kommentarer:

Anonym,  19 februari 2010 kl. 23:46  

Vad härligt vännen, du ser ut att ha det riktigt bra!!! kämpa på nu tjejen! härligt att se dig igen (fast på bilder) love you. puss kate

Tessan,  20 februari 2010 kl. 13:26  

Bra outfit! Inga mintgröna nattsärkar än iaf :) Du passar ju i cerise läppar iaf!
Take care baby!
Puss

Anna,  21 februari 2010 kl. 20:19  

Vad kul gumman att allt går bra, låter härligt trotts mkt plugg :) visste att du skulle göra bra i från dig... Saknar dig här hemma, så när nu åker ut på havet måste jag komma o hälsa på :) puss

Anne-Sofie 26 februari 2010 kl. 23:24  

Ser man sån ut när man är trött så är det ingen fara:-)))

Skicka en kommentar

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP