Får psykbryt...

>> lördag 13 februari 2010

... eller nästan iaf. Förstår inte hur jag ska lyckas packa ner hela mitt liv i två resväskor som vardera får väga 15 kilo, första invägningen blev 18 kilo för den ena och 14.6 för den andra och då har jag verkligen bantat ner packningen ordentligt. Vad ska jag plocka bort liksom?! Det är tur att jag är hos m & p, dom kan ta mitt temperament och dom är bra på att lätta upp humöret :) Har blivit bortskämd med grillat och potatisgratäng, mums!

Pappa grillmästare, söt!

Var ute och käkade med tjejerna igår, lika trevligt som alltid!
Vi försökte åtminstonde se glada ut ;)

I morse var vi och åt frukostbuffé på Scandic haha, låter som att jag inte gjort något annat än att äta den här veckan och det är väl iofs sant till viss del :P Fick en reskompis till och lite svenskt godis (kanske det är det jag borde packa upp ur väskan så den blir lite lättare ;))

Reskompis nr 2

Tack alla mina underbara vänner och familj, ingen nämnd, ingen glömd! Är så glad att ni finns. Det är en riktigt härlig känsla att veta att man har så många som verkligen bryr sig om mig och som kommer att sakna mig när jag är borta... för att inte tala om hur mkt jag kommer att sakna ER alla!

Dags att göra sig redo för natten, blir en lång dag imorgon som börjar riktigt tidigt. Ska hålla er uppdaterade så gott det går, har ju ingen aning om hur nätet fungerar utomlands :/ Nästa gång ni hör någonting är jag förhoppningsvis på plats i London.

Måste ju börja vänja mig att inte sova ensam numera så nattens sällskap blir Quila och Ronja, förstå att dom bortskämda vovvarna har en egen säng... frågan är om jag får plats ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP