Städa, städa, städa...

>> måndag 8 februari 2010

... sammanfattar den här dagen. Skura överallt, tvätta fönster, putsa kakel och det roligaste av allt, ugnen haha, men nu är det gjort, flyttstädningen så gott som klar! Homie var här en sväng och hjälpte mig lasta ut allt bråte som bästa pappsen körde till returpunkten. Hur skulle man klara sig utan sina vänner och familj?! Det får jag ju iofs prova på nu, får se hur det går :)

Behövde ett miljöombyte så det fick bli ett pass på gymmet, ett hyfsat benpass och en tur på crosstrainern (passa på att plugga produkter). Kommer att ha ett prov andra dagen i skolan så det gäller att man är förberedd.
Nu har Maria precis varit här och fikat, de kommande dagarna är fullmatade med vänner man ska träffa. Vill ju få ut så mycket som möjligt av mina sista dagar i svedala. Ska sätta mig och göra en to do lista så jag inte glömmer någonting tror jag, typiskt mig, planeringsnatzi :)

En av alla jag kommer att sakna!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP