Utflytt/Avskedsfest!

>> söndag 7 februari 2010

Igår jobbade jag min sista dag på salongen, märkligt att lämna in nycklar och tömma skåpet, this is it liksom! Ska vara tjänstledig i ett år så jag kommer tillbaka.

Senare på kvällen hade jag ett gäng kompisar här, slutade som vanligt på Bomullsfabriken, den sista galna kvällen/natten i Norrköping! Fick en kanonbra present, en ettårsdagbok där jag ska skriva om allt så att mina vänner kan läsa alla detaljer (dvs den ocencurerade versionen) om min lilla trip :) Där i hade dom också varit flitiga att skriva ner sina födelsedagar och alla andra svenska traditioner som jag missar när jag är borta, tack för det!



Pappa och brorsan kom tidigt i morse och hjälpte mig att flytta ut alla möbler och kartonger, det är sjukt vad mkt grejer man lyckas samla på sig egentligen. Men nu är det så gott som tomt så imorgon blir det flyttstädning hela dagen, looking forward to it... not! Bara att köra på, ju fortare jag blir färdig dessto mer tid får jag till att träffa alla nära och kära. Om en vecka flyger jag till London!

1 kommentarer:

Quila o Ronja 7 februari 2010 kl. 23:52  

Du är ju duktig du ;-) Fixade bilden också !!!
Hoppas du varit tyst nu, så rösten kommer tillbaka. Typiskt dig att tappa den, så här sista veckan.
Det här kommer bli jättebra gumman.....
Ringer i morrn´

Sov gott
Kram
Mamma

Skicka en kommentar

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP