5 dagar kvar!

>> tisdag 9 februari 2010

Nedräkningen har börjat på allvar, som att den inte gjort det tidigare liksom :)

Idag har jag fått en hel del gjort *klappar mig själv på axeln*.

Skjutsade ner Homie till tågstationen redan halv sju imorse och tänkte att jag skulle åka hem och sova vidare sen, men icke. Vände och vred mig en halvtimme innan jag gav upp, typiskt när man för en gång skull har möjlighet att sova lite längre på morgonen, jaja... Det fick bli att styra undan det sista i lägenheten ist, sova kan man ju göra en annan gång!
Följde med mamma och busarna till mormor en sväng, blev en trevlig fika som vanligt.


Busarna som kommer att saknas!

Därefter blev det en tur till gymmet, körde ett tungt ryggpass som avslutades med roddtävling mot Knodden, jag vann! Måste förmodligen inse att träningen borde läggas åt sidan nu dom sista dagarna, får väl se hur det går ;)

Gav mig iväg på jakt efter den resväska som ska få äran att bära mitt liv det här året, vilket gick ganska fort som tur var. En stor, svart som rymmer 80 liter, det borde väl räcka eller det måste räcka då jag bara får ta med mig 20 kilo haha, när vi var utomlands två veckor i julas hade jag med mig 18 kilo... Måste nog lära mig att resa lätt!

Sen var den dagen nästan slut, hämtade upp Marre när hon slutade jobbet, för att sedan leverera en matta till en av hennes kunder (hon har erbjudit mig jobb inom hemleveransen när jag kommer hem från haven :P) Plockade upp homie på tågstationen, åkte och handlade lite god mat och slutligen korkade vi upp vinet. Så nu sitter vi här, proppmätta, med varsin dator i knät haha, men vi har åtminstonde sällskap :) Ska njuta av varenda minut jag får med alla bästa innan jag sticker!

Snart dags att träffa John Blund, imorgon väntar en dag på busfabriken!

Min sambo de sista dagarna i Norrköping, tack babe för gästvänligheten!

1 kommentarer:

emma 10 februari 2010 kl. 10:16  

Haha..Emmelie, du som inte hade nån aning om hur du skulle kunna fylla denna blogg! Jag tycker du klarar det galant! Du skriver jätte bra! Puss puss

Skicka en kommentar

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP