London!

>> måndag 15 februari 2010

Da ar jag antligen pa plats London, eller Watford som ar en liten forort kan man saga. Resan hit gick ratt sa bra. Planet fran Skavsta var det inga problem med (hade hort en del skrackhistorier innan), a andra sidan sov jag hela resan haha. Det blev buss fran Stansted till centrala London dar jag fick byta till tunnelbana, sedan buss igen och det skulle ha blivit tag sista biten men det var installt sa fick aka med en snurrig busschaffor som inte riktigt hade alla hastar hemma. Lattare sagt an gjort med tre vaskor att bara pa, men ni som kanner mig vet att jag ar envis som fa... mamma och pappa: taxipengarna far ga till ngt annat helt enkelt (nagra kaffe pa Starbucks t ex ;)) Bor pa YMCA, ett hostel, inte sa illa faktiskt. Delar rum med tva andra tjejer som ocksa kom igar: Lucy fran Nya Zeeland, fitnessinstuktor (!) och Sheila fran Brasilien, massageterapeut, jattegulliga! Idag skulle vi vara pa skolan redan kl 07:15, behover jag saga att det blev en tidig kvall igar?! Fick en hel del information, traffade en lakare som tog en massa tester och sa homeworks forstas, tur att jag var forberedd innan pa att det inte skulle bli ngn dans pa rosor :P
Snart dags for middag, det vi at igar var faktiskt helt okej (inte bara fish and chips). Sen blir det till att plugga hela kvallen. Imorn ska vi traffa "the boss" eller the director, full make up och uniform ar det som galler da, bara att vanja sig :) Det ar da dom ska avgora vilken bat man ska jobba pa (men det ar ingen information som dom delar med oss forens det ar dags att aka). For er som ar intresserade av vadret har vi 2-3 plusgrader och ingen sno, men som jag trodde sa ar England ganska gratt. 

Hoppas ni har det bra dar hemma, jag mar toppen!!!

5 kommentarer:

Quila o Ronja 15 februari 2010 kl. 21:19  

Vad skönt att höra ifrån dig, och att allt verkar helt ok.
Jösses, vad du fick jobba med väskorna. Tur att du är den du är.....envis ;-)
Kul att du fått igång datorn, så vi blir uppdaterade, hehe.
(Det går att skriva å, ä, ö, med hjälp av prickarna bredvid å....bara ett hett tips från coachen)
Tänker på dig, när jag plockar ordning på dina saker, som ligger lite här o där.....
Lycka till med alla prov och tester ;-)))

Puss o kram
Mamma m.fl.

Anonym,  15 februari 2010 kl. 22:08  

TIIIIMEEE OOOUUUT!
Yoo sis :D
skönt att resan gick bra :) Hoppas du får de bra nu, o de vet ja att du får :D Din envise jävel :) hehe
du kmr nå ditt mål me rätt båt också :) de är din chans att glänsa nu :D
Älskar dig o som sagt, de är inget hej då :D de här är bara början på ett oändligt kapitel:D Vi hörs, visst!!! :D
Kärlek från bror din

Anonym,  16 februari 2010 kl. 08:18  

Låter som en mycket lyckad resa dit.... Kul att du verkligen får leva din dröm =). trotts att vi inte hörts på ett tag har du funnits i mina tankar helatiden....

Det här kommer du att klara galant du är ju inte den som ger dig i första taget....

Lycka till gumman o va rädd om dig.

Många pussar o kramar Sara

Anonym,  16 februari 2010 kl. 10:13  

vad roligt att du skriver på bloggen ska kolla den varje dag!

Saknar dig redan här hemma men är så stolt över dig gummna!!!

Puss lisa

Anonym,  16 februari 2010 kl. 21:37  

Hej hjärtat! Det låter både kul, spännande och härligt! men du passar in överallt! saknar dig redan här vännen... lycka till nu, så hoppas jag vi hörs av snart. ska skriva nästan varje dag på bloggen din ;) kram från oss... puss puss kate

Skicka en kommentar

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP