24 mars

>> onsdag 24 mars 2010

Ni anar inte hur fort tiden går, snart en månad sedan jag gick ombord och sex veckor sen jag lämnade Sverige. Ska det fortsätta i det här tempot är jag ju hemma snart ;) Häromdagen var vi i Hobart, Tasmanien, men som ni vet kunde jag inte gå av pga IPM. Hade åtminstonde en fin utsikt, fanstastisk natur verkar det att vara där iaf. Tyvärr var inte vädret det bästa, tur i oturen att jag var tvungen att jobba :P Jag och Erica festade till det med lite junkfood, skönt med två timmars lunch!




Första telefonsamtalet avklarat också, trevligt mams ;) Kommer förmodligen inte bli så täta samtal då det är fem sekunders fördröjning innan man hör vad den andra säger, pappa tröttnade efter att han hört att allt är bra haha (älskar dig ändå ;)) Skulle så gärna ringa och prata med er alla men vi får tacka cyberspace att vi kan hålla kontakten!

Nu är vi på väg mot Nya Zeeland och imorgon åker vi igenom Milford Sound, det ska tydligen vara jättefint med glaciärer, snö, berg, dalar och vattenfall. Kameran är laddad, får passa på att smita ut mellan behandlingarna. Den här kryssen är jag nästintill fullbokad hela dagarna, vad hände liksom (mina seminar blir bättre och bättre) :D Långa dagar, har missat middagen flera kvällar i rad nu men då blir vi bortskämda med mat från diningroom så det jämnar ju ut sig  Har flyttat fram klockan en timme två kvällar i rad också, dom får vi dock tillbaka nästa kryss, då blir det crewbar igen eller hur Sahra?!! :D


Har fått en jätterolig nyhet också, men det berättar jag om en annan gång :P


Hur har ni det hemma?!


Massa kramar till er alla

5 kommentarer:

emma 24 mars 2010 kl. 11:37  

Kan du inte skaffa skype? Om du inte har det redan dvs...skulle va kul o se dig nån gång! :) Puss puss emma

Bror,  24 mars 2010 kl. 16:01  

DÅ har du äntligen träffat på din "dröm man" då?? Kom inte Dracula från Tazmanien ;D!!?!?
Skönt att tiden går fort iaf syrran ;D de gör den här me! Redan onsdag? snart dags at korka upp igen:P haha
TÄnker på dig din lilla räka :D
Love you!
ALwayz Classy sis! <3

Quila o Ronja 24 mars 2010 kl. 21:43  

Milford Sound....Så otroligt vackert det ser ut. Det måste varit helt fantastiskt i verkligheten.
Guuuuud, vad många ställen vi måste åka till, hehe. Du hänger väl på??? Som privat guide ;-))

Kraaaamar
Mamma med resten

Anonym,  26 mars 2010 kl. 00:24  

Skönt att höra att du har det bra...! vi saknar dig vännen, ta hand om dig. älskar pussar från kate,sanni, michelle och leona

Anna,  27 mars 2010 kl. 10:11  

Åh nu blir man ju inte ett dugg nyfiken ;) låter som du njuter trots mkt jobb de e ju helt underbart... Här hemma flyter allt på som vanligt, men som sagt tiden går fort. Saknar dig massor bara o de e lite tomt utan dig på desperat kvällarna :( men vi håller ut... De blir nog tyvärr ingen kryssning för våran del, vi har insett att du hamnade på en för lyxig båt för våran kassa :( men jag kommer helt klart till Sthlm när du är på besök där :) ha de bra puss o kram

Skicka en kommentar

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP