Medelhavet!

>> torsdag 27 maj 2010

Dockade Mykonos i morse, älskar Grekland! Klarblå himmel, perfekt temperatur och strålande sol. Kan ju inte bli bättre förutom att man jobbar då förstås :P Är redan fullbokade denna kryss som bara varar i sju dagar innan vi når Italien. Kommer att vara i Turkiet, Kusadasi imorn då jag är ledig hela dagen, tjoho! Sen ska vi hinna med Rhodos, Santorini och Sorrento också, endast en seaday. Vi jobbar till tio hela kryssen men är vi inte bokade under dagen kan vi ta några timmar ledigt vilket jag gjorde idag, så jag hann med lite grekiskt på lunchen och en snabb rundtur genom byn :) Det är helt galet hur kryssarna kan variera, från nada till hur mkt som helst…


Nu börjar folk som man lärt känna här på båten under mina tre månader signa av. Emil har åkt hem och Frida var tvungen att lämna båten hastigt och lustigt i Pireus, fick reda på det i sista sekund så jag hann springa ifatt henne ute i terminalen, jättesorgligt :( Men, men det är bara att vänja sig, kommer att få säga Bye, Bye till många innan jag själv signar av i november.



Ser ni mitt hem i bakgrunden?! :)
Min galna vän Frida har lämnat Crystal :(

Varma kramar till er alla!

2 kommentarer:

Quila o Ronja 27 maj 2010 kl. 23:27  

Ååhhh....nu blir jag avundsjuk...på riktigt.
Vad tycker vi om Grekland??? Mmmm, just det !

Kram på dig
mams

homie,  28 maj 2010 kl. 08:56  

.... Grekland är ju underbart.Har hört att Santorini är TOP NOTCH,vem vet kanske tar en honeymoon där....
Nära svedala nu!!! tjohoooo.....sköt om dig så ses vi snart...PUSSSSS BABE

Skicka en kommentar

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP