2:a juni

>> onsdag 2 juni 2010




Då var den 7-dagars kryssen i Medelhavet över och vi har påbörjat en ny krys som ska ta oss till Dover på 12 dagar. Kan säga att vi alla är helt slut efter veckan som gått, jobbat från åtta till tio typ varje dag :/


Jag var ledig hela dagen i Kusadasi, Turkiet. Åkte på en gästutflykt (som vanligt :P) där vi besökte Efesos vilket var intressant, vi fick se hur dom tillverkar äkta silkesmattor för hand(!) och vi åt underbar turkisk mat. Förstår mamma och pappa att ni blev sålda på Turkiet när ni var här ;) Efter turen mötte jag upp Chantal och Camilla för lite shopping, god öl och mera mat :P

Dockade Sorrento, Italien igår, första gången jag är i Italien och kommer absolut att åka tillbaka (säger det om många platser jag vet). Kunde tyvärr inte åka in till Rom idag då vi hade embarkation, vi fick nöja oss med en brunch i hamnen ist.


Min roomie har lämnat mig idag :( Hon ska ta en välbehövlig semester, förstå att hon har varit ombord i nästan elva månader galningen! Ska bo med vår nya manager denna kryss och sen blir det ytterligare ett byte efter, förändring är ju bra trots allt. Det bästa är att jag får ta över underslafen nu, tjoho! Nu behöver jag inte oroa mig för att trilla ur sängen (har nog inte berättat den historian för er hahaha, sparar den till ett senare tillfälle :D)

Bästa tourguiden :D


Godaste ölen!

Sorrento





Italien = Pizza & Mozzarella
Santorini!


I Civitaveccia


Camillas bye bye party

1 kommentarer:

Thas bruur,  3 juni 2010 kl. 10:47  

Så jäävla schteeek syrran ;D
Miss you all the time, lägtar efter vår bror -syster pubrunda nu ;D
Måste erkänna att pizzan ser fan godare ut i Sverige, "Dom" kan sin sak här i sverige ;D haha

Stay classy and keep it up sis. <3

Skicka en kommentar

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP