India!

>> fredag 7 maj 2010

Har haft en underbar dag i Cochin, Indien. Eskorterade ytterligare en gästutflykt. Besökte en stor kyrka, synagoga, marknader och butiker. Det är ganska soft att följa med på dessa turer, allt är uppstyrt och det enda man behöver göra är att räkna in gästerna. Köpte en sari som jag ska använda när det är Indian Party på söndag, ser fram emot det!


Annars är livet på båten som vanligt. Vet inte om jag nämnt det innan, men på den här kryssen är det bara 300 gäster ombord vilket betyder att vi inte är så jättebusy i SPA:t. From nästa kryss kommer det att bli betydligt mer att göra dock.

Nytt bildregn från de senaste dagarna:

5 kommentarer:

Homie,  7 maj 2010 kl. 21:19  

...va fin du är i en sari. Härligt att se lite bilder på dig gumman.Här hemma är det mys fredag med vin, naturgodis och KLICK!!!

Quila o Ronja 7 maj 2010 kl. 23:10  

Tänka sig va....att du börjat spela.......Hahaha
Och vad gillar jag första bilden, hmmm.

Kraaaam från oss alla

Tessan,  8 maj 2010 kl. 07:44  

GUUUUUD VAD JAG SAKNAR DIG!!!

Men du ser ut att ha det lovely!

Båttripp kanske det får bli nu, jag vill också se världen!

PUSS

Anonym,  11 maj 2010 kl. 07:40  

Då kan man förvänta sig att du lärt dig ta rena barréaccord numera då? :P Ser ut som fröken har det bra. :)

Kram

Ken

Anonym,  13 maj 2010 kl. 17:45  

heej!

är själv intresserad av att jobba på en kryssningsfartyg. Ska utbilda mig till en hudterapeut detta år. Jag undrar bara om det är stor konkurrens om jobb på såna båtar? :):)

Skicka en kommentar

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP