Canada!

>> onsdag 6 oktober 2010

Samma rutt tillbaka ner till New York vilket betyder samma hamnar. Ganska bra då man får tillfälle att se allt, kommer att göra två kryssar till fram och tillbaka till Montreal.

Hade en riktigt rolig kväll i Montreal, utelivet skiljer sig en aning från Norrköping kan jag säga :P


Quebec var verkligen fint, nu har löven börjat skifta färg här också. Vi promenerade runt i gamla stan, åt god brunch och bara njöt av att gå omkring på land (som vanligt ;)) De flesta i Quebec pratade franska och det var som att gå omkring på en gata i Frankrike.


Vad finns det annars att tillägga? Har det fortfarande bra men börjar bli trött i kroppen, har åkt på en dunderförkylning som alla andra på båten. Igår låg jag i ångbastun en halvtimma och somnade redan kl nio vilket är ganska ovanligt haha. Känner mig dock mycket bättre idag :)


Nedräkningen fortsätter, 8 veckor kvar!!!

Alltid lika glada :)

Här har julen redan börjat, känns lite tidigt!




Symphony till vänster ser ut som en liten jolle jämfört med stora Costa :P


2 kommentarer:

Tessan,  7 oktober 2010 kl. 18:38  

Åhh gillar count down :) Sen ju snart igen! Miss u!

Massa pussar och kramar

(Bejörn hälsar!)

sahra,  12 oktober 2010 kl. 09:46  

låter fantastiskt m canada. känns så overkligt att du faktiskt är kvar på den där jäkla båten.. MEN herregud!!! d är ju jättekort kvar tills du kommer hem!!!!! :D ooooiiii vad kul! har jag sagt att jag ska flytta till göteborg förresten? så du får komma å hälsa på mig där!!!
KRAM!

Skicka en kommentar

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP