29 oktober

>> fredag 29 oktober 2010

Är nu på väg till New York för sista gången. Ska bli skönt att få se något annat än New England och Canada haha. Har haft en hel del regn och kyla men nu börjar temperaturen stiga upp mot 15-16 grader. Inhandlade en ny vinterjacka när vi var i Quebec, hade tänkt mig en Canadian goose (vilket kunde vara passande) men min ekonomiska sida valde ngt annat :P Nu är jag iaf förberedd på svensk vinter. På kvällen gick vi på en ”spökvandring” runt gamla stan. Fick höra en hel del läskiga gamla historier och var inne i Quebecs mest hemsökta hus, scary!



Igår anordnades en halloweenfest på Symphony, alla var utklädda och Crystal Pleasure spelade, riktigt skoj.



Behöver jag säga att det var en kall nattvandring?!

Höst i Montreal

Notre Dame i Montreal där Celine Dion gifte sig, mäktig!

Halloweenfest: katt, Paris Hilton och dark angel ;)





The good and the bad!

2 kommentarer:

Homie..,  30 oktober 2010 kl. 15:52  

..hahahaha har ju alltid vetat att du är en dark angel.Härliga bilder från Canada.Nu beger ni er mot Mexico om jag inte minns fel.Glöm inte skyddet...sol skyddet!!!

Homie.,  9 november 2010 kl. 10:45  

..välkommen hem till ett snöigt Sverige!!!

Skicka en kommentar

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP