Jag har blivit moster igen!

>> fredag 22 oktober 2010

Just nu önskar jag inget hellre än att jag var hemma kan jag säga! Välkommen till världen lilla Meya, Emmelie är en mycket glad och stolt lillasyster ;)
Vad händer här på Crystal då?! Har redan avverkat ytterligare en kryss i New England och Canada. Är i Montreal igen där vi har två övernattningar innan vi kryssar tillbaka till New York en sista gång. Har haft ett par lata dagar ledigt, låter bortskämt men det känns som man sett det mesta i dessa hamnar. Blivit en hel del goda luncher i land iaf, mkt hummer :P Shoppade loss i Boston (tur jag gjorde det för f o m nu blir det nog bara till att köpa bebiskläder ;))


Denna kryss var ganska död så vi har skämt bort varandra med behandlingar och livat upp stämningen med några sena kvällar i crew bar (ovanligt?!) Börjar bli riktigt kallt här nu, längtar till Mexico vilket är nära, tjohoo!


Nedräkningen fortsätter, 5 veckor kvar!!!


Legal Seafood i Boston!

New York, New York!



Firade Stephanies fördelsedag :)

Montreal!

Med min manager och roomie på show!

Underverket Meya (bild stulen från mamma :P)

1 kommentarer:

Homie..,  22 oktober 2010 kl. 18:31  

...Stort Grattis till din Syster..Men gud BARA 5veckor kvar!!!!!!!!

Skicka en kommentar

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP