Korsar Atlanten!

>> lördag 11 september 2010

Nu är vi på väg mot New York! Kryssen startade i Dover, första hamnen var Dublin. Vi tog en tur till Guiness Factory, intressant utflykt och god öl ;) Lunchade på en Italiensk restaurang och avslutade dagen med lite shopping (vet inte hur jag ska lyckas få med mig allt jag samlat på mig de här nio månaderna hem :P).
Idag är vi i Reykjavik, Island. Gick upp tidigt imorse (trots att det var latinoparty ombord igår), tog bussen in till stan och lyckades boka in oss på en tur med islandshästar. Red i drygt två timmar, det var verkligen härligt att uppleva naturen från hästryggen. Efter ritten åkte vi till den Blå Lagunen, helt underbart att bada i de heta källorna och kleta in sig i mineralrik lermask.


Ikväll blir det spinning och sen ska Crystal Pleasure, Symphonys egna liveband spela i crew bar, brukar bli riktigt bra drag + att vi ställer tillbaka klockan en timma inatt tjoho!!


Hur har ni det hemma, närmar sig hösten?!


Kraaaaaaam





Jag och "Rodi" in action :)

Älskade outfitten, den behövdes för när vi galopperat hade jag lera överallt :D

Blue Lagoon

Mina kollegor!

2 kommentarer:

HOMIE..,  11 september 2010 kl. 11:30  

...ISLAND!!!! härliga minnen därifrån.Visst vill man aldrig gå upp ur det varma vattnet.Japp höst här nu...men då får man ju mysa med ljus och te..KRAM!!!!

Quila o Ronja 20 september 2010 kl. 22:04  

New York City!!! Nu trivs du väl som fisken i vattnet ;-)))
Snart dags för pratstund va???

Ha de riktigt bra
Kraaam
M

Skicka en kommentar

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP