Stockholm!

>> onsdag 18 augusti 2010

Hade en galet trevlig helg i Stockholm! Var dock tvungen att jobba till elva den kvällen vi dockade och började ganska tidigt dagen efter. Fick sluta tidigt åtminstonde så jag åkte in till Söder och mötte bästa Maria som kommit upp för att hälsa på. Delade en flaska rosé på hotellet, gick ut och åt god middag och avslutade med en runda på stan ;) Gissa om vi hade mycket att prata om, det märkliga är (som jag sa sist jag var hemma), oavsett att vi inte setts på ett halvår nu så känns det som att det var igår.
När vi lämnade Stockholm för sista gången så hade engineergrabbarna ordnat kräftskiva på 6 aft, riktigt trevlig.
Nu är vi återigen i Ryssland, jag är trött på Baltikum nu, vill se någonting annat! (Bortskämd?! Jag?! Inte alls :P) Vi avslutar den här kryssen i England, gör en kryss runt England, Irland, Skottland och sen… sen korsar vi Atlanten och åker mot New York! Längtar!

Britta & Britta!

Var ju tvungen att visa Stockholms nattliv för andra crew :)

Hälsade på kungen ;)

Mumma!

Sailaway och kräftskiva!

Trött vakt vid slottet :P

Bye Bye Sweden, ses i vinter!

2 kommentarer:

Johanna,  23 augusti 2010 kl. 16:35  

Hjärtat!!! Hörde att du kommer tillbax till oss i december. Blir så glad... :-) Följer dig på bloggen, vilket äventyr!!! Kraaaam

Homie,  1 september 2010 kl. 22:13  

..Pinglan...vem ska jag dricka te och snacka skit med nu när hösten kommit.Hoppas allt går bra.Snart är du hemma hos oss igen..kram

Skicka en kommentar

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP