NORGE!

>> söndag 25 juli 2010

Har avverkat nästan hela kryssen längs Norska kusten. Fjordarna var fantastiskt vackra och jag kan nästan hålla med om att de är bättre här uppe än runt Nya Zeeland, att jag aldrig varit här förut. Vi var ända uppe vid Svalbard, märkligt att se stora isblock mitt i sommaren, tyvärr fick vi inte se några sälar men däremot en och annan val. Har inte haft täckning på varken mobil eller internet på nästan hela tiden, ont om satelliter så här långt norrut :P Inga dramatiskt sena kvällar har det blivit då det varit ganska många seadays vilket är jätteskönt. Man kan komma från SPA:t redan kl åtta och hinna med betydligt mer på kvällarna.
Crystal firade 20 årsjubileum i veckan och de bjöd in oss till fest i Palm Court (vilket är guestarea), mkt god mat och dricka i vanlig ordning ;)


Idag har vi varit i Bergen, riktigt fin stad, men fy sjutton vad dyrt allt är här, tur för oss att det är söndag och att alla butiker hade stängt :P

Kraaaam!






2 kommentarer:

Anonym,  26 juli 2010 kl. 08:53  

Hej vännen! Saknar dig massor! Hoppas du mår toppen! Tänker på dig :) love kate

sahra 26 juli 2010 kl. 17:18  

hej vännen! ser fantastiskt vackert ut! men jag tvivlar på tt d är bättre än Nya Zeeland! :P hehe. synd att jag missat. mn jag är inte ledsen för d, jag njuter å har njutit varje dag sen jag kom hem. D har blivit rose vin i solen varje dag i helsingborg. helt sjukt! haha Nej du vi måste flytta till skåne. :) Nu är jag hos mamma å papa i stugan i bohuslän, mys! åkr väl hem hem till vässan om några dagar. ska bli roligt att träffa alla.. men vi får se vad som händer sen.
Hålll mig uppdaterad.
Hoppas du å din "roomie" mår bra! ;) PUSSS love you!

Skicka en kommentar

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP